Devil May Cry نقد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دمو و ترنر و نقد و ترول ها---نظر بدید و بگید چه چیزی میخواین واستون بزاریم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Hero Games
19:46
یک شنبه 18 فروردين 1392

نقد بازی به صورت نوشتاری 2

نام اصلی : Devil May Cry

سازنده : Ninja Theory

ناشر : Copcom

پلتفرم : PC , X-BOX , PS3

تاریخ انتشار : ۲۰۱۳/۱/۱۵ یعنی ۲۶ دی ماه

دو برادر که دشمنان خونی هم بودند، با همدیگر متحد می شوند تا انسان ها را از به تسلط گرفتن آنها توسط شیطان نجات دهند. در این بازی ما به زمان ۲۰ سالگی دانته ( یکی از شخصیت های DMC ) می رویم و محلی که ما به مبارزه با دشمنانمی پردازیم، محلی نیست، جز برزخ. برزخ شهری آرام و زیبا بود که بعدها به تصرف شیاطین در آمد و آن شهر را کثیف و زشت شد که این امر سبب از دست دادن مغز و یک جورایی شستشوی مغز دانته شد، دانته هم در زمین و هم در برزخ مورد احانت قرار گرفته بود و سرپرست شیاطین به نام Mondus خواهان از بین بردن او بود.

در طی نبرد با شیاطین دانته گروهی را با نام The Order می بیند، سرپرست این گروه برادر گمشده دانته بود و برادرش خواهان این بود که به گروه آنان بپیوندد. دلیل اینکار این بود که دانته قدرت خاصی داشت و در کمک به آن ها می توانست میسر باشد. حال برادران با قدرت خاصی که دارند می توانند به راحتی شیاطین و Mundus را نابود کنند، اما خواسته دانته تنها این نیست، او باید پدر و مادر گمشده اش را که از آنها هیچ خبری ندارد، پیدا کند.

سازندگان این بازی المان های جدیدی را در این بازی رونمایی کردند که بتواند محبوبیت این بازی را زیاد تر کنند. اولین تغییر این بود که سرعت دانته بسیار افزایش یافته است که کمبودهای سری قبل را جبران کرد. صلاح های بازی نیز در نقشی از بازی یکی از تغییرات بازی است که نقشش را عالی ایفا میکند، از صلاح های معروف بازی می توان به Rebellion که شمشیر اصلی بازی است و یک تپانچه و داس اشاره کرد. با داس شما می توانید، دشمنان را از راه دور به طرف خودتان بکشانید یا حتی از دیوار بالا بروید.

اگر دقت کنید در اکثر بازی ها، فقط شما می توانید از یک صلاح برای از بین بردن دشمنان بهره برید ولی در این بازی از چندین صلاح می توانید برای کشتن دشمنان استفاده کنید. ترکیب جنگ و ضربات فنون می توان به بازی God Of War اشاره کرد که فنون به صورت چندگانه و زیبا به حریف زده می شود.

بازی از قدرت های جادویی و قدرت های ماورایی برگرفته شده است، در کوچه های شهر دوربین هایی جاسازی شده است که در صورت دیده شدن شما توسط آن دوربین ها، مورد تجاوز توسط آن ها قرار میگیرید و به دنیای دیگر منتقل می شوید، در آن دنیا نیز شما باید دشمنان خود را نابود کنید و خود را از مخمسه  رهایی دهید.

پس در بازی، محیط بازی یکی از دشمنان اصلی دانته به شمار می رود. تغییرات ناگهانی نیز یکی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است، برای مثال می توان به خالی شدن زیر پای دانته و بسته شدن محله ها اشاره کرد، اما با شکستن دوربین ها می توان این مشکل را حل کرد. قول های این بازی هم تغییراتی کرده اند و شما می توانید نقطه ضعف آنها را ابتدا مشخص کنید و سپس با در نظر گرفتن صلاح مناسب آن را از بین ببرید.

اگر یادتان باشد گفتم : ” که دانته از مهارت های خاصی برگرفته شده است ” از مهارت های دانته می توان به قدرت فرشتگانی و شیاطینی اشاره کرد، برای مثال اگر شما دکمه فرشتگانی را فشار دهید، موهای دانته سفید شده و شمشیر کوچک دانته تبدیل به یک داس بزرگ می شود. قسمت های معمایی بازی و رتبندی هم نقش بسیار عالی را ایفا میکند.

گرافیک بازی بسیار عالی شده است و همانند نسخه قبلی از MT Framwork برگرفته نشده است، امسال نیز از یک افزار جدیدی با نام Unreal Engine ساخته شده است. این اتفاق باعث شد خشم طرفداران بیش از حد شود، خوب حق با طرفداران است، زیرا ؛ در اولین تریلر بازی چنگی به دل طرفدارن از نظر گرافیک نزد.

صداگذاری دانته بر عهده شخصی به نام Rueben Langdon بود که در بازی جای خود را به Tim Phillips داد که در قسمت های بازی و صداگذاری بر روی دانته نقش بسیار عالی ایفا می کند.

در کل می توان گفت : بازی DMC بازی بسیار عالی هست که می تواند همه را مات و مبهوت کارهای خود کند.

حال منتظر نسخه PC آن هستیم ……..

 



تعداد بازدید از این مطلب: 972
موضوعات مرتبط: نقد بازی , ,
بازدید : 972

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتان درباره وب ما چه بود

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود